O nama
Stvaramo prostore koji vrijede.
Zašto arhitektura?
Izgrađeni prostor i arhitektura važni su i čini okvir našeg svakodnevnog života. Dobro promišljen prostor značajno doprinosi kvaliteti našeg života i aktivnostima koje u njemu radimo.
U našim arhitektonskim projektima, izgrađeni prostor okvir je za aktivnosti koje se u njemu odvijaju. Iz tog razloga težimo arhitekturi koja je odmjereni spoj funkcionalnosti, estetike i ugode, te pruža mogućnost različitih načina korištenja.
Vodimo se željama i mogućnostima klijenata, imajući na umu da je svaki metar, centimetar, a ponekad i milimetar bitan kako bi se prostor što bolje i kvalitetnije koristio. Smatramo da nije presudna veličina prostora, nego dobra tlocrtna organizacija i zanimljivi prostorni odnosi.
Tatjana Liktar Elez
Tatjana Liktar Elez arhitektica je i direktorica arhitektonskog ureda METAR MILIMETAR d.o.o., koji djeluje u Zagrebu od 2017. godine, te jedna od onih osoba koja uvijek nešto kreativno smišlja, redovito sudjeluje u projektima važnim za zajednicu u kojoj živi, a dio je i tima arhitektica iza kojih su dva arhitektonska priručnika za djecu, te dobitnica niza nagrada na području arhitekture.
Kolumnistica je časopisa Poduzetnik, portala Stanarica.hr i Žene i novac.hr, na kojima objavljuje članke vezane za arhitekturu i nekretnine.
“Ured METAR MILIMETAR osnovala sam 2017. godine kako bi imala prilike raditi svoj posao iz snova na svoj način, te znanjem i idejama pomoći klijentima izgraditi prostor koji će unaprijediti njihov život ili poslovanje.”
Nagrade i priznanja
Priručnici o arhitekturi za djecu
„Voditeljica sam vrijednog tima iza kojeg je niz godina rada na edukaciji djece na temu arhitekture. Zajedno s kolegicama arhitekticama Kristinom Carevom, Anom Mrđen, Kristinom Bartolić, Ivanom Lukendom i Majom Dražinom održala sam niz radionica za djecu s temama vezanim za arhitekturu, a ujedno smo napisale i dva arhitektonska priručnika za djecu pod nazivom „Prostor oko mene“ i „Lica (z)grada i život iza njih“, prve arhitektonske priručnike za djecu u Hrvatskoj. Oba priručnika dobila su status pomoćnog nastavnog materijala za nastavu u osnovnoj školi. Želja nam je bila prenijeti na djecu važnost razumijevanja izgrađenog prostora.“